0,00 kn
Prijava
sakriti red
  • Besplatna dostava za kupovinu iznad 300 HRK.
  • Kontrola kvalitete prema HACCP standardima.
  • Brand poznat u više od 30 zemalja širom svijeta.
  • 100% sigurna kupnja plaćanje. Provjerena web trgovina.

Prirodni trikovi protiv menstrualnih grčeva

Grčevi, nadutost, promjene raspoloženja, bol u donjem dijelu leđa, glavobolja, umor, obilno krvarenje. Sve je to uključeno u onaj „prirodan proces” koji zovemo prijelazom u ženstvenost. Loše su vijesti te što to ne možemo izbjeći.

 

Prirodni trikovi protiv menstrualnih grčeva

 

Osjećate li se kao da ste isprobali sve prirodne metode za ublažavanje menstrualnih grčeva, ali još niste pronašli pravo rješenje? Kako ne biste trpjeli veliku bol svaki mjesec, mučili se s traženjem gomile beskorisnih metoda uzalud, zajedno s našim nutricionistima pripremili smo prirodna i dokazana rješenja za ublažavanje boli i sprečavanje menstrualnih grčeva. U nastavku pogledajte koji vam prirodni mineral može pomoći.

#1 Pijte više tekućine i uživajte u biljnim čajevima

Prirodni trikovi protiv menstrualnih grčeva

Nadutost može uzrokovati neugodan osjećaj i pogoršati menstrualne grčeve. Pitka voda može smanjiti nadutost tijekom mjesečnice i ublažiti neke od bolova koje uzrokuje. Pijenje tople vode povećava cirkulaciju krvi u tijelu i opušta mišiće.

Biljni čajevi imaju protuupalna svojstva i smanjuju grčeve mišića u maternici. Svakodnevna konzumacija čaja DETOX od kamilice, komorača ili đumbira jednostavan je i prirodan način ublažavanja boli. Osim toga, biljni čajevi pružaju niz drugih povoljnih učinaka, poput smanjenja stresa i pomoći s nesanicom.

#2 Uživajte u hrani s protuupalnim djelovanjem

Voće i povrće djeluje protuupalno. Protuupalne namirnice u našem tijelu pomažu u cirkulaciji krvi i opuštaju maternicu. Uključite jagode, rajčice, ananas i začine poput kurkume, đumbira i češnjaka u svoju prehranu. Lisnato povrće, bademi, orasi i masna riba, poput lososa, mogu pomoći u smanjenju upala.

#3 Pomognite si toplinom

Toplina vam može pomoći u opuštanju mišića, poboljšanju krvne cirkulacije i smanjenju napetosti. Isprobajte sjedenje s jastučićem za grijanje, istuširajte se ili opustite u toploj kupki.

#4 Prakticirajte tjelovježbu svaki tjedan

Ako osjećate bol, tjelovježba možda je posljednja stvar na vašem umu. Ali čak i najblaža tjelovježba otpušta endorfine, koji pomažu da se osjećate sretno, smanjuju bol I opuštaju mišiće. Petnaest minuta joge, laganog istezanja ili šetnje možda je sve što trebate da biste se osjećali bolje.

#5 Pobrinite se da dobivate dovoljno kvalitetnog sna

Kvaliteta i količina sna imaju nevjerojatno važnu ulogu u očuvanju zdravlja. Ako se vaš redovan san poremeti, može se poremetiti i hormonalna ravnoteža u vašem tijelu, što uzrokuje bolne mjesečnice. Važno je da svaki dan pronađete vrijeme za opuštanje, da se smirite i naučite kontrolirati emocije.

 #6 Povećajte unos vitamina i minerala

 Vitamin D može pomoći vašem tijelu u apsorpciji kalcija i smanjenju upala. Drugi dodaci, uključujući omega-3 kiseline, vitamin E i magnezij mogu vam pomoći u smanjenju niza upala te smanjiti bol tijekom mjesečnice. Za najbolje rezultate preporučuje se konzumacija dodataka prehrani svaki dan, a ne samo tijekom mjesečnice.

Magnezij: „čudesan mineral za mjesečnicu”

Prirodni trikovi protiv menstrualnih grčeva

 

Krenimo od osnova. Jedan od razloga zašto mnogi od nas moraju uključiti magnezij u svoju prehranu jest činjenica da ga ne unosimo dovoljno putem prehrane. Niske koncentracije minerala mogu snažno utjecati na osjećaj u vašem tijelu tijekom mjesečnog ciklusa. Stručnjaci tvrde: „Nedostatak magnezija povećava kontrakcije mišića i razine prostaglandina. To su upalne tvari, koje potiču bol tijekom mjesečnice”.

Magnezij može se nazvati pravim čudesnim mineralom tijekom mjesečnice”. „To je naš recept za PCOS, PMS, bol tijekom menstrualnog ciklusa i perimenopauze”, napominju stručnjaci, uz dodatak da magnezij pomaže i u regulaciji razina kortizola. „Magnezij smiruje živčani sustav, zbog čega je sjajan protiv glavobolja i promjena raspoloženja u PMS-u”, nadalje tvrde stručnjaci.

 

Uključite više magnezija u svoju prehranu. Pitate li se kako?

Prirodni trikovi protiv menstrualnih grčeva

Osim svakodnevnog unosa magnezija u obliku dodatka prehrani, koji je sjajan za povećanje razina magnezija, postoje i načini za jednostavno prilagođavanje prehrane za manje bolne mjesečnice. Lisnato povrće, kao što je kelj, špinat, brokula, cvjetača i rukola sadržavaju mnogo minerala, kao i sve vrste orašastih plodova: indijski oraščići, bademi i orasi. Svojim obrocima dodajte i sjemenke bundeve i avokado te nastojte izbjegavati slane dresinge. Mnogi stručnjaci preporučuju: „Smanjite ukupan unos soli, jer magnezij na taj način lakše sprečava nadutost i zadržavanje vode”.

Nismo zaboravili na želju za slatkim. Pronašli smo zdravo i jednostavno rješenje! Kada trebate zadovoljiti želju za nečim slatkim, stručnjaci preporučuju tamnu čokoladu, koja je bogata magnezijem. Svakako izbjegavajte deserte s previše šećera, jer mogu utjecati na razinu inzulina, koji se otima kontroli i zbunjuje vaše hormone. Umjesto čokolade i keksa uživajte u čokoladnom napitku s kakaom u prahu ili suhim voćem kao slatkoj, ali laganoj i zdravoj zakuski.

Jeste li znali zašto vaše tijelo tijekom mjesečnice žudi za nečim slatkim? I to se događa zbog nedostatka magnezija, zato je važno da obogatite svoje tijelo magnezijem prije onih dana u mjesecu.

Koliko magnezija uopće trebate?

Prosječnoj odrasloj osobi potrebno je 300 – 400 mg magnezija svaki dan za normalnu funkciju mišića i živčanog sustava. Aktivni sportaši trebaju veće količine.

Prirodni trikovi protiv menstrualnih grčeva

Oblik magnezija najveće kvalitete i biodostupnosti:

  • magnezijev citrat za optimalnu apsorpciju
  • doprinosi normalnoj funkciji mišića
  • doprinosi normalnim psihološkim funkcijama
  • doprinosi zdravim kostima i zubima.

Zašto odabrati magnezij Nature's Finest?

  • u obliku ukusnog napitka
  • 375 mg magnezija po dozi
  • magnezijev citrat za optimalnu apsorpciju
  • isključivo prirodni i veganski sastojci
  • bez umjetnih punjenja ili zaslađivača.


Nutrisslim d.o.o., Obrtna cona 29, 1370 Logatec, Slovenija

T: 01 353 50 51 | F: 01 5653042 | E: infohr@nutrisslim.com

E-NOVOSTI

Budite prvi upoznati o novim ponudama, besplatnim proizvodima i pogodnostima za članove.

Pratite nas

01 353 50 51
Pomoć pri kupnji

Način uplate

© 2019 Nutrisslim. Sva prava rezervirana!

Svi sadržaji na ovim stranicama www.naturesfinest.hr su informativnog karaktera i ne mogu zamijeniti savjet ljekarnika ili liječnika.