MOGUĆE JE VRAĆANJE PROIZVODA UNUTAR 14 DANA
Korisnik (kupac) ima pravo u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda obavijestiti Prodavatelja na [email protected], da odustaje od kupoprodajnog ugovora, a da ne mora navesti razlog za takvu odluku! Kupac mora vratiti proizvode prodavatelju o svom trošku.
VRAĆANJE KUPLJENIH PROIZVODA
Obavijest o povlačenju možete poslati pomoću obrasca za povrat novca ili nedvosmislene izjave, u kojoj se jasno navodi, da odustajete od ugovora.
Obrazac za povrat robe možete naći OVDJE (klikni).
Kupljeni proizvodi moraju se vratiti Prodavatelju na trošak kupca, najkasnije u roku od 14 dana od dana dostave obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora.
Kupljeni proizvodi moraju se vratiti Prodavatelju neoštećeni, u originalnom pakiranju i u istoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, oštećeni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca).
Ukoliko je poštanski paket s kojim je korisnik (kupac) primio naručene proizvode fizički oštećen, primatelj ne bi trebao prihvatiti paket bez potvrde prijevoznika o oštećenju, jer je potrebno pokrenuti postupak reklamacije kod prijevoznika.
ADRESA ZA POVRAT PROIZVODA
Nutrisslim d.o.o – Zastavnice 38 a, 10251 Hrvatski Leskovac
Pri povratu proizvoda obavezno je priložiti ispunjen obrazac za povrat proizvoda, koji možete naći OVDJE (klikni).
Savjetujemo vam, da paket pošaljete preporučenom poštom s potvrdom pošiljke, kako bi bilo moguće riješiti vaš prigovor i u slučaju izgubljenog paketa, temeljem potvrde o dostavi putem broja za praćenje. Potvrdu o pošiljci i naziv prijevoznika treba nam poslati na [email protected].
Ponuditelj vraća kupcu cjelokupnu kupoprodajnu cijenu, koju je kupac platio u trenutku narudžbe ili se vraća kupoprodajna cijena za proizvode vraćene Prodavatelju.
Za vraćene proizvode, Prodavatelj vraća kupcu kupoprodajnu cijenu najkasnije u roku od 14 dana od primitka povrata paketa u skladište. Povrat uplaćenog iznosa Prodavatelj vrši na osobni ili transakcijski račun korisnika (kupca), od kojeg je izvršeno plaćanje ili kojeg kupac navede na obrascu za povrat novca.
JESU LI POGREŠNI PROIZVODI U PAKETU?
Ako ste primili neispravne ili oštećene proizvode, pošaljite zahtjev na [email protected], gdje navedete detalje (uključujući fotografije) u roku od 14 dana od primitka paketa. Mi ćemo provjeriti, ispunjavate li uvjete za zamjenu novim proizvodima i dati upute u skladu s tim. Uključite broj svoje narudžbe u odgovarajući redak i navedite sve svoje podatke (ime, prezime, adresu i broj telefona) u poruci kako bismo mogli lako pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev.
NEDOSTAJUĆI PROIZVODI U PAKETU?
Svjesni smo, da je zaprimanje cjelokupne narudžbe važno za Vas, a važno je i za nas! Činimo apsolutno sve što je moguće, da vašu narudžbu pošaljemo na vrijeme i u dobrom stanju.
Molimo, kontaktirajte [email protected] u roku od 14 dana, kako bismo mogli dogovoriti dostavu proizvoda koji nedostaju. Uključite broj svoje narudžbe u odgovarajući redak i navedite sve svoje podatke (ime, prezime, adresu i broj telefona) u poruci, kako bismo mogli lako pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev.
POZITIVNO ĆE SE RJEŠITI SAMO ZAHTJEVI, KOJI SU U SKLADU SA SVIM NAVEDENIM UVJETIMA.