ispadanje kose

Kako zaustaviti ispadanje kose

Ispadanje kose jedan je od najčešćih problema diljem svijeta, a pogađa čak trećinu stanovništva. Moramo biti svjesni da je to prirodna pojava, stoga nema razloga za zabrinutost ako nam svaki dan otpadne nekoliko folikula. Posve je prirodno da svakodnevno izgubimo oko 100 vlasi. Iako se brojni ljudi bore s prekomjernim ispadanjem kose, učinkovitih rješenja svejedno je premalo. Naše je rješenje prirodno.

Pripremili smo nekoliko savjeta kako na prirodan način zaustaviti ispadanje kose.

Uzroci ispadanja kose kod žena i muškaraca

Postoje različite vrste ispadanja kose, što potragu za uzrocima čini pravim izazovom. Većina njih nije povezana sa sustavnim ili unutarnjim oboljenjem, a čak ni loša prehrana nije čest čimbenik. Kosa se može jednostavno prorijediti kao posljedica unaprijed određenih genskih čimbenika i cjelokupnog procesa starenja. Brojni muškarci i žene mogu primijetiti blago fiziološko prorjeđivanje kose koje počinje već u 30-im i 40-im godinama. Ispadanje kose mogu uzrokovati životne neugodnosti, zajedno s bolestima, emocionalnim traumama i hormonalnim promjenama kao što su trudnoća, pubertet i menopauza. Ulogu igraju i razna zdravstvena stanja kao što su bolest štitnjače, nedostatak željeza i sekundarni sifilis. Ako primijetimo pretjerano prekomjerno ispadanje kose ili značajno ispadanje kose u pramenovima, svakako je preporučljivo posavjetovati se sa stručnjakom ili posjetiti liječnika.

ispadanje kose

Najčešća prehrambena poveznica s ispadanjem kose nedostatak je cinka i željeza. Zbog njihovog nedostatka kosa je krhka i ispada, nokti su lomljivi, dolazi do pojave umora i dodatne izloženosti različitim zarazama. Međutim, velik broj istraživanja pokazuje da je za ispadanje kose kriv i premalen unos sljedećih vitamina i hranjivih tvari: biotin, vitamin C, masti, vitamin D, vitamin B-12, vitamin A, bakar.

Najčešći razlozi za ispadanje, rast i obnovu kose mogu biti razni čimbenici:

  • starost (najčešći razlog)
  • genetika
  • hormonalne promjene
  • godišnja doba
  • nedostatak nutrijenata (promjene prehrambenih navika, dijete…)
  • nezdrav način života
  • stres
  • kožne bolesti (ponekad kao posljedica mikoze).

Kako spriječiti ispadanje kose

Bujan rast kose nije nešto što se podrazumijeva. S ispadanjem i poteškoćama u rastu kose susreću se mnogi. Ispadanje kose do određene je mjere normalna pojava, posebice u prijelaznim razdobljima kao što su jesen i proljeće. Za sprječavanje ispadanja nisu potrebni skupi tretmani ili umjetni proizvodi, već je za kvalitetnu obnovu i zdravu kosu dovoljna prirodna pomoć protiv ispadanja kose.

Kosi poklanjamo dodatnu njegu

Klasična njega šamponom i balzamom vjerojatno neće biti dovoljna. Isušena i oštećena kosa zahtijeva dodatnu njegu koju možemo osigurati na jednostavan i prirodan način, bez dodatnih posjeta salonima za uljepšavanje i frizerskim salonima.

To postižemo uporabom kokosovog ili kakaovog maslaca, koji osim masnih kiselina sadržavaju i vitamine i minerale kojima hrane i hidriraju kosu. Kao dodatna njega za kosu mogu se upotrebljavati na više načina.

Maska za kosu: Na vlažnu kosu nanesemo otopljen kokosov ili kakaov maslac (kakaov maslac stvrdnut će se već na oko 25 stupnjeva, stoga pazimo da se ne stvrdne na kosi jer ga je tada teško ukloniti), masku ostavimo da djeluje na kosi 20 – 30 minuta, a zatim operemo kosu šamponom kao obično.

Balzam za kosu: Nakon šamponiranja na kosu nanesemo manju količinu stvrdnutog maslaca i ostavimo da djeluje 2 – 3 minute. Isperemo toplom vodom.

Njegujuće ulje za kosu: Kokosovo ulje sadržava prije svega masne kiseline srednjeg lanca i time prodire duboko u kosu te joj pruža hidratantnu njegu. Rastopite nekoliko kapi među prstima i nanesite ih na suhe vrhove.

Masaža vlasišta jedan je od boljih načina za poticanje rasta kose. Što je potrebno za masažu vlasišta? Zagrijte kokosovo ulje u mikrovalnoj pećnici i ostavite da se blago ohladi. Zatim dodajte nekoliko kapi eteričnog ulja ružmarina i sve zajedno nanesite na kosu i vlasište koje nastavite nježno masirati 5 minuta. Zatim umotajte kosu mokrim ručnikom koji prethodno namočite u vrućoj vodi te ga ostavite na kosi barem 10 minuta. Dobro raščešljajte i operite kosu. Ako svojoj kosi priuštite ovakav tretman barem jednom tjedno, ona će biti mekša, sjajna i brže će rasti.

Odgovarajuća prehrana i dovoljan unos tekućine

Svi znamo da dobra i zdrava prehrana utječe na izgled naše kože te uopće ne iznenađuje da na isti način utječe i na našu kosu. Ako želimo da kosa raste brže, važno je da u tijelo unosimo dovoljno bjelančevina (riba, orašasti plodovi, jaja). Važni su i vitamini, točnije vitamin A, C i E te vitamini skupine B i željezo jer oni znatno doprinose rastu i zdravlju kose.

Voda je ključna za normalan rad tijela, pa tako i kose. Dnevno nam je potrebna barem 1 l na 25 kg tjelesne mase, a kod aktivnosti ili boravka u vrućim i vlažnim okolinama i više. Da bismo konzumirali dovoljnu količinu, možemo nabaviti bocu za vodu koju možemo uvijek nositi sa sobom.

Kosu hranimo iznutra

Lijepa kosa nahranjena je kosa. Ako želimo da nam kosa bude sjajna, moramo se barem okvirno pridržavati načela zdrave prehrane, konzumirati puno minerala i vitamina, a prije svega vitamina B. Jedan od najvažnijih „sastojaka“ vlasi kose jest i bjelančevina kolagen. Kolagen kosi daje čvrstoću i elastičnost. Budući da se nakon 20. godine u nekoj mjeri počinje smanjivati sinteza kolagena, za bujnost kose preporučuje se u prehranu uključiti kolagen u prahu. Kosu je potrebno dovoljno nahraniti prije svega u nadolazećim ljetnim mjesecima kada na kosu utječe više vanjskih čimbenika.

Dodavanje određenih vitamina u svoju prehranu i promjena načina života mogu utjecati na ubrzani rast i smanjeno ispadanje kose. Našem tijelu treba velika količina hranjivih tvari za stvaranje novih vlasi kose. Priuštite si MSM, poznat i kao mineral ljepote. MSM je oblik prirodnog organskog sumpora. Budući da je hrana koju konzumiramo često vrlo prerađena, prehranom ga u tijelo unosimo u premalim količinama i zato ga dodatno konzumiramo kao dodatak prehrani. On se konzumira u kombinaciji s vitaminom C jer se tada bolje apsorbira.

hair vitamins

Vitamin C prijeko je potreban za zdravu kosu!

Vitamin C bitan je vitamin za zdravlje kose. On pomaže pri proizvodnji kolagena koji je prijeko potreban za zdravu i sjajnu kosu. On ima antioksidativno djelovanje i sprječava ispadanje kose. Veliku količinu vitamina C možemo pronaći u citrusima (naranče i limuni) i u zelenoj paprici. Preporučene dnevne količine su od 1000 do 3000 mg vitamina C.

Prirodni vitamini za snažniju, gušću i sjajnu kosu.

Proizvod Hair Vitamins sadržava najvažnije sastojke koji su ključni za ljepšu i zdraviju kosu. Najbolja alternativa protiv ispadanja kose definitivno je biotin. Biotin je vitamin iz skupine B-kompleksa s oznakom B8 i najvažniji je mikronutrijent za zdravlje i ljepotu naše kose. Kolagen je važna bjelančevina koja se među ostalim nalazi i u kosi te joj osigurava elastičnost, dok vitamin C pomaže u izgradnji kolagena i štiti kosu svojim snažnim antioksidativnim svojstvom.

Proizvod je 100 % prirodni napitak u prahu koji će vašu kosu nahraniti svim potrebnim vitaminima i mineralima, a time…

  • smanjuje prekomjerno ispadanje kose
  • sprječava pucanje vrhova kose
  • 5 g sadržava čak 1250 µg Biotina (2500 % NRV)
  • ne sadržava šećer
  • uspješno stimulira rast kose
  • omogućuje brže obnavljanje oštećene kose
  • kosa postaje snažnija, gušća i sjajna
  • pruža dugotrajnu i sveobuhvatnu njegu vaše kose.

ispadanje kose

Preporučena dnevna količina jest 5 g (1 doza). Umiješajte u čašu vode i konzumirajte čim se prah otopi. S 5 g praha konzumirate 1250 µg (2500 % NRV) biotina i 100 mg (125 % NRV) vitamina C.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *