Zašto mi?

Dostava unutar 1-2 radna dana
Besplatna dostava za narudžbe od 50,00 €
Povrat novca unutar 60 dana
Vjeruje nam više od 3M pretplatnika
Dostava unutar 1-2 radna dana
Besplatna dostava za narudžbe od 50,00 €
Povrat novca unutar 60 dana
Vjeruje nam više od 3M pretplatnika
Dostava unutar 1-2 radna dana
Besplatna dostava za narudžbe od 50,00 €
Povrat novca unutar 60 dana
Vjeruje nam više od 3M pretplatnika
Dostava unutar 1-2 radna dana
Besplatna dostava za narudžbe od 50,00 €
Povrat novca unutar 60 dana
Vjeruje nam više od 3M pretplatnika

Besplatno savjetovanje

DOSTAVA PAKETA

  • Gdje je moj paket?

Lokaciju vašeg paketa možete provjeriti upisom broja za praćenje (kojeg ste dobili u emailu o dostavi vašeg paketa) na sljedećem linku: https://is.overseas.hr/tracking

  • Gdje da pronađem broj za praćenje?

Broj za praćenje vašeg paketa dobit ćete u e-mailu u kojem vas obaviještamo o dostavi vašeg paketa. Također, broj za praćenje uključen je u sve poruke poslane od strane Overseas Express službe za dostavljanje.

  • Kako šaljete pakete?

Za dostavu paketa koristimo službu za dostavljanje Overseas Express. Kurir će vam dostaviti paket na adresu koju ste napisali u narudžbi. Paketi se dostavljaju radnim danima. Ako vas prilikom dostave paketa ne bude, dobit ćete sve informacije koje su vam potrebne za preuzimanje paketa (u sandučić, na email ili putem SMS-a).

  • Imam poteškoće s dostavom, komu se mogu obratiti?

Za pomoć oko dostave možete se obratiti službi Overseas Express na email [email protected]

Dostupni smo vam i na [email protected]. S veseljem ćemo vam pomoći riješiti problem i omogućiti da paket što prije stigne do vas.

  • Koja je cijena dostave?

Prilikom kupnje ispod 50 €, cijena dostave preko Overseas Express je 3,49 €.

Prilikom kupnje iznad 50b€, poštarina je besplatna!

  • Dostavljeni proizvodi su oštećeni

Ako primijetite oštećenje paketa prilikom preuzimanja, ostavite napomenu da je paket oštećen. Zatim nam na [email protected] u roku 8 dana od preuzimanja paketa pošaljite detalje (dodajte i fotografiju). Provjeriti ćemo imate li pravo na zamjenu za novi proizvod i dati vam daljnje upute sukladno tome.

  • Osiguranje paketa

Osiguranje paketa pruža mir kupcima koji su zabrinuti za njihove isporuke. U slučaju oštećenih ili nedostajućih proizvoda, jamčimo rješenje o našem trošku, kako bismo vam što brže nabavili proizvode koje ste naručili.

  • Preskoči red čekanja

Narudžbe s uslugom “preskoči tip” imaju prioritet i pakiraju se. Na taj način možete dobiti ponudu za bržu isporuku paketa.

REKLAMACIJE

  • Želim vratiti proizvod. Kako to mogu učiniti?

Ukoliko želite vratiti proizvod, molimo Vas da nas o tome obavijestite u roku od 60 dana od dana primitka paketa – kada Vam paket bude isporučen na e-mail [email protected].

Adresa za povrat proizvoda:
Overseas Trade Co.Ltd. d.o.o. – Nutrisslim d.o.o.
Zastavnice 38a,
HR – 10251 Hrvatski Leskovac

Prilikom vraćanja proizvoda potrebno je priložiti ispunjeni obrazac za povrat proizvoda koji možete naći OVDJE.

Više o pravu na odustajanje od ugovora odnosno naručene robe možete pročitati i u Odredbama poslovanja, ovdje: https://www.naturesfinest.hr/opici-uvjeti-poslovanja/

  • Paket je sadržavao pogrešne proizvode.

Ako ste dobili krive ili oštećene proizvode, navedite detalje (uz priložene fotografije) u roku od 8 dana on primitka paketa. Provjerit ćemo da li imate pravo na zamjenu za nove proizvode i sukladno tome vam poslati daljnje upute. Uključite broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo mogli lakše pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev.

  • Proizvodi nedostaju

Svjesni smo da je primanje cjelokupne narudžbe važno za vas, a također je važno i za nas! Činimo apsolutno sve što je u našoj moći kako bismo vašu narudžbu poslali na vrijeme i u dobrom stanju.

Molimo kontaktirajte nas na [email protected] u roku od 8 dana kako bismo mogli organizirati zamjenu za proizvode koji nedostaju. Uključite broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo mogli lakše pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev.

INFORMACIJE O NARUDŽBAMA

  • Kako iskoristiti kod za popust?

Za jednu kupnju možete iskoristiti jedan promcijski kod, koji upišete pri zadnjem koraku kupovine, na Blagajni.

  • Što da napravim ako nedobijem potvrdu o narudžbi putem maila?

E-mail potvrde o narudžbama šalju se automatski poslije kupovine na našoj web stranici. Ukoliko niste primili potvrdu, molimo vas, provjerite neželjenu (»spam«) poštu.

Moguće da ste prilikom kupovine unijeli krivu e-mail adresu. U tom primjeru vas molimo da nas kontaktirate kako bi provjerili što se dogodilo. Uvijek je važno prvo provjeriti vašu »spam« poštu.

Koji vitamini su pravi za vas? Kreirajte svoju jedinstvenu formulu – prilagođenu vašem tijelu i ciljevima.

Traži po kategoriji