Promo icon

100% garancija na zadovoljstvo

Promo icon

Ekspresna dostava unutar 1-2 dana

Promo icon

Besplatna dostava iznad 300kn!

Promo icon

Jamstvo povrata novca unutar 14 dana

Promo icon

Dokazana kvaliteta

Promo icon

100% garancija na zadovoljstvo

Promo icon

Ekspresna dostava unutar 1-2 dana

Promo icon

Besplatna dostava iznad 300kn!

Promo icon

Jamstvo povrata novca unutar 14 dana

Promo icon

Dokazana kvaliteta

Opići uvjeti poslovanja

1. Općenito

Opći uvjeti izrađeni su u skladu s propisima iz područja zaštite potrošača, na temelju preporuka Gospodarske komore Slovenije i međunarodnih kodeksa za internetno i elektroničko poslovanje.

Web stranica je internetna trgovina u kojoj prodavatelj Nutrisslim d.o.o., Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, Slovenija, porezni broj: HR08418820202 (u daljnjem tekstu “Prodavatelj”) nudi svoje proizvode, a kupci ih kupuju.

Kupčevom narudžbom pojedinog proizvoda ili robe prodavača uspostavlja se obvezni odnos između prodavatelja i kupca. Svi mogući sporovi koji proizlaze iz ovog odnosa (kao zbog istinitosti podataka o korisniku, sadržaja ponude, predmeta i cijene ponude itd.) rješavaju se isključivo između prodavatelja i kupca. Prodavatelj i kupci na web mjestu prihvaćaju način trgovanja koji je specifičan za Internet i stoga je u određenoj mjeri anoniman.

Registracijom u internet trgovini posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao njegova adresa e-pošte i korisničku lozinku koju korisnik sam postavi. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno se određuju i povezuju s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj potvrđuje i jamči da je punoljetna osoba s punom poslovnom sposobnošću. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Kupnjom proizvoda korisnik postaje kupac.

Opći uvjeti poslovanja definiraju rad internetne trgovine, prava i obaveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između upravitelja, prodavača i korisnika kao kupca proizvoda iz ponude internetne trgovine.

Davatelj usluga i njegova adresa: Nutrisslim, proizvodnja i distribucija živil, d.o.o, Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, Slovenija; Registriran na Okružnom sudu u Ljubljani, opr. Ne. 2010/9888

Poduzeće je obveznik plaćanja poreza na dodanu vrijednost (PDV).

ID za PDV: HR08418820202

Matični broj: 3711676000

 

2. Dostupnost informacija

Prodavatelj se obvezuje da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:

  • podaci o identitetu Prodavatelja (posebno naziv tvrtke, sjedište tvrtke, matični broj gdje je tvrtka registrirana); 
  • kontaktne informacije koji omogućavaju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju s prodavateljem (adresa e-pošte, telefon itd.); 
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda ili usluge internetne trgovine, uključujući usluge nakon prodaje i jamstva; 
  • informacije o dostupnosti proizvoda ili usluge internetne trgovine; 
  • način i uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluga, posebno mjesto i vrijeme isporuke; 
  • informacije o načinu plaćanja; 
  • informacije o vremenskoj valjanosti ponude iz internetne trgovine; 
  • informacije o razdoblju u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjetima za odustajanje; 
  • informacije o mogućnosti povrata proizvoda te da li i koliko takav povrat košta korisnika; 
  • informacije o postupku pritužbe korisnika i informacije o kontakt osobi prodavatelja za kontakte s korisnicima. 

3. Ponuda proizvoda, vrijeme isporuke i preuzimanje

Zbog prirode internet poslovanja, ponuda proizvoda u internetnoj trgovini mijenja se i ažuria brzo i redovito.

Rok isporuke proizvoda na zalihi je 2 radna dana za adrese za dostavu unutar Hrvatske, osim ako Overseas Express ne dostavlja kasnije na pojedinačnu adresu za isporuku (vidi točku 11.). Za ostale proizvode, vrijeme isporuke navedeno pored proizvoda u internetnoj trgovini odnosi se na adrese za dostavu unutar Hrvatske. Svaki proizvod iz internetne trgovine dostupan je u razumnom roku.

Prilikom narudžbe, korisnik može odabrati jedan od sljedećih načina preuzimanja proizvoda:

  • po pošti, u tom se slučaju plaća i poštarina.

4. Načini plaćanja

Prodavatelj korisniku omogućava sljedeće načine plaćanja za kupnju proizvoda iz internetne trgovine:

  • gotovinom(ili karticom) po primitku, u tom se slučaju primjenjuje internetna cijena (vidi točku 5.); 
  • PayPal-ovomuplatom ili kreditnom karticom. 
  • plaćanjekreditnom karticom 

Plaćanje platnom ili kreditnom karticom i obročno plaćanje moguće je samo ako su podaci na korisničkom profilu platitelja isti kao podaci na korisničkom profilu vlasnika platne ili kreditne kartice.

Transakcija plaćanja nije dovršena dok vaša narudžba ne bude otpremljena.

 

5. Cijene

Internetna cijena vrijedi za sve registrirane korisnike internetne trgovine. Moguće su nadoplate na internetnoj cijeni, ovisno o odabranom načinu plaćanja (vidi točku 4.).

Sve cijene u internetnoj trgovini www.naturesfinest.hr navedene su u EUR i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Sve cijene u internetnoj trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave (vidi točke 3. i 10.) Sve cijene vrijede samo za elektroničko naručivanje proizvoda putem internetske trgovine.

Sve cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed zadanu valjanost, pa tako vrijede samo dok se ne promijene. Unatoč izvanrednim naporima Prodavatelja da pruži najnovije i točne podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni nisu točni. U slučaju iz prethodne rečenice i u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, odnosno od trenutka slanja narudžbe do potvrde narudžbe, Trgovac će:

  • o tome obavijestiti korisnika (kupca) i obavijestiti ga o novim cijenama, korisnik (kupac) u takvom slučaju ima mogućnost promijeniti svoju narudžbu ili je djelomično ili u potpunosti otkazati ili potvrditi narudžbu po novim cijenama, sve bez dodatnih troškova; ili
  • omogućiti korisniku (kupcu) da odustane od kupnje i istovremeno mu ponuditi rješenje koje će biti na obostranu korist i zadovoljstvo.

Ponuda internet trgovine Nature’s finest ažurira se i mijenja brzo i redovito. Cijene su predstavljene kao redovne i promotivne cijene. U slučaju proizvoda na akciji, jasno je vidljivo koja je redovna cijena proizvoda (prekrižena) i koja je promotivna cijena.

Cijena u Nutrisslim internet trgovini ista je i za registrirane članove i za goste internet trgovine. Sve cijene uključuju PDV. Cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed zadanu valjanost.

6. Postupak kupnje

6.1. Tehnički koraci koji vode do sklapanja kupoprodajnog ugovora

Sljedeći tehnički koraci dostupni su korisniku (kupcu) u postupku kupnje:

  • prijava u internetnu trgovinu pomoću adrese e-pošte ili korisničke lozinke, ako je korisnik (kupac) prethodno stvorio korisnički račun (vidi također točku 1.); 
  • potragaza pojedinačnim proizvodom unutar ponude proizvoda u internet trgovini; 
  • odabirproizvoda za kupnju; 
  • dodavanjeodabranog proizvoda za kupnju u košaricu; 
  • određivanjekoličine proizvoda koji se kupuje u košarici; 
  • pregledcijeneodabranog proizvoda u odabranoj količini, uključujući obračunati porez, ako je naplaćen; 
  • odabirnačina isporuke proizvoda (vidi također točke 3 i 10); 
  • odabirnačina plaćanja (vidi također točku 4.);

pregled narudžbe odabranim načinom dostave proizvoda i naplaćeni troškovi isporuke, ako postoje, i 

potvrda te ispostava narudžbe, a time i dovršetak kupnje (vidi također točke 6.3 i 6.4). 

6.2. Tehnološka sredstva koja omogućavaju prepoznavanje i ispravljanje pogrešaka prije odaje narudžbe

Prije slanja narudžbe, korisniku (kupcu) je putem grafičkog korisničkog sučelja omogućeno da s trenutnim učinkom, lako i bez problema:

  • vidi i pregleda koje je proizvode odabrao i dodao u košaricu; 
  • vidi i pregleda cijenu pojedinog proizvoda i ukupnu cijenu cjelokupne odabrane količine pojedinog proizvoda; 
  • mijenja odabranu količinu pojedinog proizvoda i izračunava novu cijenu promijenjene količine; 
  • uklanja odabrane proizvode koje ne želi kupiti iz košarice i 
  • izračuna odgovarajući porez, prema poreznoj stopi koja se primjenjuje na odabrani proizvod i njegovu cijenu (porezna osnovica). 

Prije potvrde narudžbe, korisniku (kupcu) putem grafičkog korisničkog sučelja omogućeno je s trenutnim učinkom, lako i bez problema:

  • mijenjaodabrani način isporuke proizvoda; 
  • mijenjaodabrani način plaćanja i 
  • pregledava i odobravapojedinačnepromjene. 

6.3. Prihvaćena narudžba

Nakon slanja narudžbe, korisnik (kupac) e-poštom dobiva obavijest od prodavatelja da je narudžba prihvaćena. U roku od 1 sata od primanja ove obavijesti, korisnik (kupac) ima mogućnost otkazati narudžbu bez posljedica. Osim mogućnosti otkazivanja, korisnik (kupac) ne može mijenjati sadržaj narudžbe nakon slanja narudžbe. Korisnik (kupac) na svom profilu na web stranici uvijek ima detaljne informacije o statusu i sadržaju pojedine narudžbe.

6.4. Potvrđena narudžba

Ako korisnik (kupac) ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu. Po primitku, prodavatelj pregledava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih proizvoda i potvrđuje narudžbu ili je odbija s razlogom. Prodavač također može kontaktirati korisnika (kupca) telefonom, na prijavljeni kontakt telefon, kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke. Nakon potvrde narudžbe, Prodavatelj e-poštom obavještava korisnika (kupca) o procijenjenom roku isporuke. U ovoj fazi neopozivo je zaključen kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i prodavatelja (vidi točku 7.).

6.5. Roba otpremljena

Prodavatelj u dogovorenom roku priprema i šalje naručene proizvode te o tome obaviješta korisnika (kupca) e-poštom. U e-pošti iz prethodne rečenice, prodavatelj također obaviješta korisnika (kupca) o politici povrata proizvoda i o kontakt osobama u slučaju prigovora ili kašnjenja u isporuci.

 

7. Kupoprodajni ugovor

Prodavatelj korisniku koji kupuje proizvod iz internetne trgovine izdaje račun u pisanom obliku s razdijeljenim troškovima i obrazloženjem prava na odustajanje od kupnje vraćanjem kupljenog proizvoda, ako je potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor u obliku narudžbenice pohranjuje se u elektroničkom obliku na serveru (poslužitelju) Prodavatelja i dostupan je korisniku (kupcu) u bilo kojem trenutku na njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor sklopljen je na slovenskom jeziku.

Kupoprodajni ugovor između Prodavatelja i korisnika (kupca) zaključuje se u trenutku kada Prodavatelj potvrdi narudžbu (vidi točku 6.2.). Od ovog trenutka, sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i primjenjuju se na prodavatelja i korisnika (kupca).

 

8. Pravo do odustajanja od kupnje i povrata proizvoda

U skladu s pogodbama sklopljenim na daljinu, kupac ima pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja robe od strane preduzeća odstopi od pogodbe, bez potrebe da navede razlog za svoju odluku. Kupac mora vratiti robu u roku od 14 dana od obavještenja da odustaje od ugovora.

Jedini trošak koji kupac snosi u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak isporuke i naknadnog povrata robe na adresu davatelja usluge. Davatelj kupcu vraća novac od kupnje proizvoda, a ne troškove isporuke.

Po odustajanju od ugovora u kojem je korišten bonus (npr. Besplatna dostava), ta se sredstva smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku.

Primjer: Ako kupac za proizvode plati 34 EUR (a dostava mu nije naplaćena), trošak isporuke (2,99 EUR) odbija se prilikom vraćanja robe kupcu, unatoč činjenici da zbog bonusa nije naplaćen prilikom isporuke proizvoda. Stoga je u tom slučaju prodavač dužan kupcu nadoknaditi 31,01 EUR.

Po odustajanju od ugovora, poklon bon smatra se sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos vraća se na bankovni račun korisnika.

 

O namjeravanom povratu robe obavijestite nas na e-mail kontakt [email protected]

 

Obavijest o odustajanju možete poslati putem obrasca za povrat novca ili nedvosmislenom izjavom u kojoj se jasno navodi da odustajete od ugovora. Smatra se da je kupac pravovremeno predao izjavu o odustajanju ako je pošalje u roku određenom za odustajanje od ugovora. Teret dokazivanja u vezi s ostvarivanjem prava na odustajanje snosi kupac.

Obrazac za povrat možete pronaći ovdje (kliknite).

 

Svi proizvodi kupljeni od prodavača www.naturesfinest.hr takve su prirode da se mogu vratiti poštom.

Povrat novca tvrtka mora izvršiti odmah ili najkasnije 14 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju. Prodavatelj vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kao i kupac, osim ako kupac izričito nije zatražio upotrebu drugog načina plaćanja i ako kupac zbog toga ne snosi nikakve troškove.

Primljenu robu kupac mora vratiti neoštećenu i u istoj količini, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili se njena količina smanjila bez krivnje kupca.

Kupac ne smije nesmetano koristiti robu do povlačenja iz ugovora, već samo zbog prirode internet trgovine (ugovor na daljinu) ima priliku preispitati kupnju.

Ako se stranke drugačije ne dogovore, potrošač nema pravo odustati od ugovora:

  • prilokom nabavke zapečaćene robe koja ne ispunjava uvjete za povratak iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je potrošač otvorio pečat nakon isporuke;
  • na robu čija cijena ovisi o oscilacijama na tržištima na koja poduzeće nema utjecaja i koja se mogu dogoditi u roku povlačenja;

U slučaju da kupac nije preuzeo paket sa svojom narudžbom, unatoč ponavljajućim obavijestima prodavatelja ili dostavljača o isporuci paketa i čekanju da se paket preuzme, paket se vraća u sjedište tvrtke. U slučaju kupac odabere bilo koji drugi način plaćanja, osim pouzećem, kupac ima pravo na ponovnu dostavu paketa, ali u tom slučaju prodavatelj ima pravo naplatiti troškove ponovnog slanja. Ako su vraćeni proizvodi oštećeni, prodavatelj ima pravo uništiti oštećene proizvode. U tom slučaju kupac ne može ostvariti pravo na povrat novca.

 

9. Materijalne ili skrivene pogreške

Prodavatelj mora isporučiti robu kupcu u skladu s ugovorom i odgovoran je za materijalne pogreške u njegovom ispunjavanju.

 

Kupac mora obavijestiti Prodavatelja i dostaviti detaljan opis pogreške na [email protected] ili 01 353 50 51.

 

Zbog materijalnog nedostatka, kupac se može žaliti prodavaču u roku od 2 mjeseca od otkrivanja materijalnog nedostatka ili u roku od 2 godine od kada je kupac preuzeo robu.

 

Prodavač će osigurati zamjenu svih proizvoda iz reklamacija ili povrat novaca na bankovni račun. Tijekom ostvarivanja prava iz ovog naslova, kupac mora prodavaču u obavijesti o pogreški detaljnije opisati pogrešku/nedostatak i omogućiti prodavaču da pregleda proizvod. Ukoliko se pogreška/nedostatak ne ospori, trgovac mora udovoljiti zahtjevu potrošača što je prije moguće, najkasnije u roku od 8 dana. Međutim, ako postoji spor oko nedostatka/pogreške, prodavač mora dati kupcu pismeni odgovor u roku od 8 dana. Međutim, prodavatelj zadržava pravo odbiti žalbu (reklamaciju) u slučaju:

  • da je vraćenu robu oštetio kupac,
  • da vraćena roba nema sigurnosni pečat ili da nije u originalnom pakiranju,
  • ako prodavatelj utvrdi da je proizvod oštećen ili neupotrebljiv kao rezultat neprimjerenog ponašanja kupca.

Potrošač po vlastitom izboru može zatražiti: Otklanjanje nedostatka, povrat plaćenog iznosa proporcionalno nedostatku, zamjenu robe ili povrat plaćenog iznosa.

Obrazac za ostvarivanje prava potrošača na odustajanje od ugovora nalazi se OVDJE (klikni).

Pogreška je stvarna:

  • ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za stavljanje u prodaju;
  • ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, ali koja su prodavaču bila poznata ili su mu trebala biti poznata;
  • ako stvar nema svojstva i karakteristike koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane;
  • ako je prodavatelj isporučio stvar koja se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.
Obrazac za ostvarivanje prava potrošača na odustajanje od ugovora nalazi se OVDJE (klikni).
10. Garancija

Proizvodi imaju garanciju ako je tako navedeno na računu ili jamstvenom listu. Garancija vrijedi u skladu s uputama i uvjetima navedenim na jamstvenom listu i nakon predočenja računa. Jamstveni rok naveden je na jamstvenom listu ili računu. Podaci o garanciji pružaju se i prilikom predočenja proizvoda u internetnoj trgovini. Ako u internet trgovini nema informacija o garanciji, proizvod nema garanciju.

Korisnik (kupac) može zatražiti garanciju od Prodavatelja ili izravno od proizvođača proizvoda ili njegovog ovlaštenog servisa. Garanciju kupac može provesti jamstvenim listom i računom. Proizvođač ili njegov ovlašteni servisni centar dužan je izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na popravak ili u protivnom proizvod zamijeniti drugim, ekvivalentnim proizvodom u savršenom stanju.

11. Dostava

Prodavatelj će naručene proizvode isporučiti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner prodavatelja za isporuku pošiljki je Overseas Express. Prodavatelj zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ako će tako moći učinkovitije dostaviti narudžbu.

12. Sigurnost

Prodavatelj i Upravitelj koriste se odgovarajućim tehnološkim i organizacijskim sredstvima kako bi zaštitili prijenos i pohranu osobnih podataka i plaćanja. U tu svrhu koristi se 128-bitni SSL certifikat izdan od ovlaštene organizacije.

Sigurnost autorizacija i transakcija kreditnim karticama obavlja Cardinity. Autorizacija kreditnih kartica vrši se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka u bankama. Podaci o kartici ne pohranjuju se na serveru (poslužitelju) Prodavatelja.

Korisnik je također odgovoran za sigurnost osiguravajući sigurnost svog korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajući softver i antivirusnu zaštitu svog računala.

13. Pravo na informacije

Imate pravo na besplatne informacije o vašim osobnim podacima koje imamo, kao i pravo na brisanje tih podataka. Ako imate pitanja u vezi s brisanjem, obradom ili korištenjem vaših podataka, obratite se na: [email protected] ili nam pošaljite zahtjev poštom.

Obavijesti o statusu narudžbe: zadržavamo pravo da vas na registrirani tel. broj obavijestimo putem SMS-a kada vaša narudžba bude otpremljena i ako predmeti nisu preuzeti 3 do 5 dana. Ako predmeti nisu preuzeti više od 5 dana, zadržavamo pravo nazvati navedeni telefonski broj kao podsjetnik za preuzimanje proizvoda.

Obavijesti: nakon prijave na primanje obavijesti, vaše ime, tel. broj i vaša adresa e-pošte, uz vaše dopuštenje, koriste se u reklamne svrhe sve dok se ne odjavite s obavijesti. Prijavit ćete se na primanje obavijesti samo ako je pored narudžbe označeno posebno polje koje vam omogućuje prijavu.

Ako na Facebooku ili u obrascu na prvoj stranici www.naturesfinest.hr unesete adresu e-pošte putem koje dobivate kupone za popust za svoju narudžbu, vašu ćemo adresu e-pošte spremiti u svrhu informiranja o posebnim pogodnostima i akcijama internetne trgovine naturesfinest.hr. U bilo kojem trenutku možete se odjaviti iz baze primatelja obavijesti slanjem poruke na [email protected] ili klikom na vezu ‘Odjava’ na dnu promotivnih e-mailova.

Da biste otkazali pretplatu na povremene promotivne SMS poruke, u bilo kojem trenutku na primljenu SMS poruku odgovorite s tekstom NUTRISSLIM STOP (na 031480333) i uklonit ćemo vaš telefonski broj iz baze primatelja poruka.

Oglasna e-pošta i / ili SMS poruka sadržavat će sljedeće komponente:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

14. Sigurnost djece

Prodavač u internetnoj trgovini ne prihvaća narudžbe nekoga za koga zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika. Operater i prodavač u internetnoj trgovini ne nude besplatan pristup proizvodima ili uslugama koji su štetni za djecu.

Upravitelj i Prodavatelj neće prihvatiti nikakve osobne podatke koji se tiču ​​djece bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika, niti će podatke koje su dobili od djece otkriti trećim stranama osim roditeljima ili skrbnicima.

Svaka komunikacija usmjerena na djecu bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati dječje povjerenje, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.

15. Politika privatnosti

Dio Općih uvjeta je i Politika privatnosti koja je dostupna OVDJE (kliknite)

 

16. Mišljenja korisnika i recenzije proizvoda

Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje pružaju korisnici ili posjetitelji dio su funkcionalnosti internetne trgovine i namijenjeni su zajednici korisnika.

Prodavatelj i operator nisu odgovorni za sadržaj mišljenja, komentara i ocjene proizvoda koje pružaju korisnici ili posjetitelji. Administrator pregledava i odbacuje mišljenja, komentare i ocjene prije objave i odbacuje ona koja sadrže očite neistine, obmanjuju, vrijeđaju, nepristojni su ili, prema mišljenju administratora, ne donose korist drugim korisnicima ili posjetiteljima internetske trgovine. Prodavatelj i Operater nisu odgovorni za informacije u mišljenjima, komentarima i procjenama te se odriču bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz tih podataka.

Slanjem mišljenja, komentara ili ocjene korisnik ili posjetitelj izričito se slaže s uvjetima korištenja i Upravitelju dopušta objavljivanje dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Upravitelj ima pravo koristiti sadržaj mišljenja, komentara ili ocjene unedogled i u bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Upravitelja, uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja, komentara ili ocjene istovremeno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja, komentare ili ocjene i da ta prava prenosi Upravitelju besplatno, ne isključivo i na neodređeno vrijeme.

17. Odgovornost

Operater radi sve što je u njegovoj moći kako bi osigurao da su podaci objavljeni na njegovoj internet trgovini ažurirani i točni. Unatoč tome karakteristike proizvoda, vrijeme isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da Operater ne uspije pravovremeno ispraviti podatke objavljene na internetnoj trgovini. U tom će slučaju Upravitelj ili Prodavač obavijestiti korisnika (kupca) o promjenama i omogućiti mu povlačenje iz narudžbe ili promjenu narudžbe (vidi točku 5.).

Od trenutka isporuke pošiljke s naručenim proizvodima pošti, prodavatelj nije odgovoran za slučajeve fizičkog oštećenja, uništenja ili gubitka pošiljke, kao ni ako u pošiljci nedostaje sadržaja ili ako pošiljka pokazuje znakove otvaranja. U tim slučajevima korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak prigovora kod dostavne službe GLS. U slučaju oštećenja pošiljke, to čini donošenjem pošiljke do najbližeg kontaktnog mjesta GLS-a, u istom stanju u kojem je primljena, bez dodavanja ili uklanjanja dijelova i ispunjavanjem obrasca za reklamacije. Prodavatelj, zajedno s dostavnom službom GLS, pobrinut će se da se žalba riješi što je prije moguće.

 

18. Prigovori, sporovi i primjena zakona

Prodavatelj se pridržava važećih propisa na području zaštite potrošača. Prodavač ima uspostavljen učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i ima određenu osobu s kojom korisnik (kupac) može komunicirati telefonom ili e-poštom u slučaju problema. U slučaju problema, korisnik (kupac) se može obratiti na tel. broj: 01 353 50 51. Korisnik (kupac) može podnijeti žalbu na e-adresu [email protected]. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Prodavatelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio prigovor i obavijestiti korisnika (kupca) koliko dugo će ga obrađivati ​​i pravovremeno ga obavještavati o tijeku postupka. Prodavatelj će se potruditi da sve sporove riješi sporazumno. Ako se ne postigne sporazumno rješenje spora, isključivo nadležni sud u Ljubljani bit će mjesno nadležan za rješavanje svih sporova između Prodavatelja i korisnika (kupca). Prodavatelj i korisnik (kupac) kao sudionici elektronske trgovine uzajamno prepoznaju valjanost elektroničkih poruka na sudu. Prodavatelj nastoji najbolje što može riješiti sve sporove sporazumno.

Dana 14. studenog 2015. godine stupio je na snagu Zakon o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (Službeni glasnik Republike Slovenije, br. 81/2015; u daljnjem tekstu ZIsRPS). ZIsRPS regulira izvansudsko rješavanje domaćih i prekograničnih sporova između tvrtki i potrošača posredovanjem izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova (u daljnjem tekstu: pružatelj IRPS-a).

U skladu sa zakonskim normama, davatelj ne prepoznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Tvrtka Nutrisslim d.o.o. ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi mogao pokrenuti privatni korisnik u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Davatelj omogućuje internetnu trgovinu na teritoriju Republike Slovenije i na svojim web stranicama objavljuje elektroničku poveznicu na mrežnu platformu za rješavanje potrošačkih sporova (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Opći uvjeti poslovanja i svi sporovi između prodavatelja i korisnika (kupca) podliježu i primjenjuju slovensko materijalno i proceduralno pravo, bez primjene pravila međunarodnog privatnog prava, koja bi ukazivala na primjenu bilo kojeg drugog zakona.

Odredbe Zakona o obveznostima, Zakona o elektronskom poslovanju na tržištu, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača primjenjuju se na sve odnose, prava i obaveze koje nisu regulirane ovim Općim uvjetima.

19. Izjava odgovornosti

Informacije o proizvodima i ostali savjeti na ovoj web stranici nisu zamjena za odgovarajuću medicinsku njegu u slučaju zdravstvenih problema i nisu medicinski priznati za prevenciju bolesti. Proizvodi i tvrdnje o pojedinačnim proizvodima na ovoj web stranici nisu ocijenjene od strane vladinih institucija i nisu namijenjene dijagnozi, liječenju ili prevenciji bolesti. Informacije su samo u informativne svrhe i ne mogu biti zamijenjene savjetom vašeg liječnika ili drugog zdravstvenog radnika. Ako uzimate bilo kakve lijekove ili druge dodatke prehrani i ako sumnjate na zdravstvene probleme, prije upotrebe naših proizvoda posavjetujte se s liječnikom ili ljekarnikom. Prije upotrebe razgovarajte sa svojim liječnikom ili ljekarnikom o rizicima i nuspojavama. Trudnicama i dojiljama savjetujemo da ne koriste ništa, kao ni djeci i osobama s bilo kakvim zdravstvenim problemima. Prije upotrebe obavezno razgovarajte sa svojim liječnikom ili ljekarnikom.

20. Uključite um, zatražite račun

 

Prodavatelj mora izdati račun za isporuku dobara ili usluga i predati ga kupcu. Kupac mora preuzeti račun i zadržati ga neposredno nakon napuštanja poslovnog prostora.

21. Izmjene Općih uvjeta poslovanja

U slučaju promjena propisa kojima se određuje rad internetnih trgovina, zaštite podataka i ostalih područja povezanih s radom internetne trgovine Operatera, te u slučaju promjene vlastite poslovne politike, Operater može promijeniti i / ili dopuniti ove Opće uvjete poslovanja, o čemu je dužan obavijestiti korisnike na odgovarajući način, što posebno uključuje obavijesti putem web stranice www.naturesfinest.hr. Sve izmjene i / ili dopune Općih uvjeta stupaju na snagu i primjenjuju se nakon osam dana od objave promjena i / ili dopuna. Ako su izmjene i / ili dopune Općih uvjeta nužne radi usklađivanja s propisima, iznimno ove izmjene i / ili dopune mogu stupiti na snagu i primijeniti se u kraćem vremenskom razdoblju.

Korisnik koji se ne slaže s izmjenama i / ili dopunama ovih Općih uvjeta mora otkazati registraciju u roku od osam dana od objave obavijesti o izmjenama i / ili dopunama Općih uvjeta, u suprotnom se smatra da korisnik prihvaća promjene i / ili dopune Općih uvjeta i dokazivanje suprotnog nije dopušteno. Otkazivanje registracije se obavlja tako da korisnik pošalje pismenu izjavu na e-mail: [email protected] obavještava o otkazivanju.

Opće uvjete prihvatio je direktor Upravitelja i Prodavatelja u Ljubljani, 27. kolovoza 2010

Želimo vam obilje ugodnih i povoljnih kupnji u našoj internet trgovini!

 

Delivery
Samo još 300kn do BESPLATNE DOSTAVE
Proizvodi u košarici

Nema proizvoda u košarici.

Posebna ponuda samo ovdje!

Dodajte u narudžbu i uštedite!

PINK LATTE Collagen

Ukusna mješavina pink latte napitka s kolagenom, hijaluronskom kiselinom i ašvagandom

146,00 kn
Golden Q10

Formula koenzima Q10, vitamina C i B-kompleksa za zaštitu od oksidativnih oštećenja

78,00 kn
Vitamin C+ Selen + Cink

Revolucionarna formula vitamina C, selena i cinka za snažan imunološki sustav!

54,23 kn